Keputusan Muzika Humana 2008

Posted by pekerja wayang / Category:

Memang sudah adat pertandingan, ada yang menang danada yang kalah. tapi itu semua tak penting sebab itu semua adalah rezeki masing-masing. So kalau dah kalah sekali tu jangan la putus asa pulak kan. Boleh ucbe lagi.








Jadi keputusan B.O.T.B 2008 seperti berikut :-

Tempat Pertama telah di sandang oleh Band...

Band : Sallina
Lagu : Untitle & Farhana Putri Bumi Kenyalang
Ops : PISMP Amb Jan 2007



Tempat kedua :-

Band : Mirul (lupe dah name band die)
Lagu : (lupe lagi) & its my life
Ops : PISMP OUM



Tempat Ketiga

Band : Bobroi (lupe dah name band die)
Lagu : Permata (ye kot) & Kenanganku
Ops : PPISMP Jul 2007





2 comments:

izrul said on February 18, 2009 at 8:21 PM  

BOTB 2008 sdikit hambar..aku sedikit rasa kureng puas hati bila jumpa 2 band junior yg menggunakan ahli yg sama..yg bezanya cuma tukar position dah nama band..harap perkara mcm ni x berulang lg..

Anonymous said on February 19, 2009 at 8:21 AM  

hohoho
insy ok jek nt....organizer kene peka la...hehehe

Post a Comment

tulis la apa-apa pun..