muzika humana 2008 post report.......

Posted by pekerja wayang / Category:

hehehe..ni aku nak tegur sikit pasal apa yg jadi kat muzika humana smlm..org ckp mc@pengacara memainkan peranan penting dalam melancarkan segala mcm event2..tak kira la event berbaur muzik ke,seni ke,orientasi ke..MC kena yg betul2 boleh handle sesuatu majlis tuh.. Apa yg aku tgk semalam MC yg handle final muzika humana tampak annoying dan tegar.. apa yg aku katakan tegar adalah time diorang suruh penonton lelaki duduk di sebelah kanan..dan penonton perempuan disebelah kiri..cara dia mintak peeps2 berganjak aku rasa agak tak kena dan kurang ajar dan lebih berbaur 'paksaan'....



aku tau la korang JPP..tp jgn wat JPP tuh mcm pengawas sekolah pulak..peeps2 yg kat dewan tuh bukannya budak sekolah..depa pun ada otak nak pikir..lain kali guna ayat elok2 sikit..pikirla kalau diorang semua balik mlm tu..sapa nak tgk?? jawab2!?? lagi satu time juri kira markah untuk semua band2 yg bertanding..apa yg korang dua buat atas pentas?? nak kata buat lawak...haram x lawak pun..pastu leh plak ko sindir penonton sebab gelak x ikhlas.,lagi satu mende yg aku takleh terima..buleh plak korang tanya kat lecturer2 yg dtg malam tuh 'jika ada mana2 pensyarah yg nak bagi ucapan..bolehla naik ke pentas'..amende tuh!?? depa mai nak dgr budak ipik main lagu..bukannya dtg nak bagi ucapan..kalo encik shaferi naik ats pentas bagi ucapan pasal informasi teknologi mmg la aku salahkan korang..sapa suruh korang offer? dah la..cukup byk ni je aku tulis..thaun depan kita buat yg baikk punya...bagi aku kalo MC tuh best..dewan mesti ada 'encore' baik punya..bagi sesapa yg terasa tuh..aku mintak maafla..bagi aku kalo rasa diri tuh tak buleh nak handle benda yg rasanya bukan dlam 'bidang' sendiri..better la bagi kat org lain...assalamualaikum

-izrul-
-BUKAN PENGERUSI TEMPAYAN!!!!-


AcHmaDXaiL
Total posts: 23
Member since: November 2003

aku sokong dengan pendapat saudara izrul..tp ape ke he msuk en. shaferi? hg rindu dia ka?huhu. ape pn, thanks 4 evryone yg meng'reborn'kn musica humana..sbgai pewaris kdpm aku n rakan2 amat berasa bangga walaupn x mencapai standard yg ditepati oleh pewaris sukir maluk kdpm..hehehe
thanks~!

AMAT
ketua kelas boneka minor muzik



kimiang
Total posts: 183
Member since: December 2005


buat JPP,

tu la sepatutnya dah ade dah aktiviti yg diselitkan time juri kire marks tu kan ... atleast bia la mnde yg bpekdah skit..mcm semalam mcm nk gaduh ppon ader..
but thanks la kt JPP bab usaha diorg dlm mngnjurkan BOTB ni kan..
not bad la...hehehe



buat pengacara,

org bg jwtn tu bab org trust kt ko kan...so yg ko g cabar bdk blkng tuh nek atas pentas wat pe kan..pk a sndr..aku pun kantoi gak ats pentas.. tp at least pk warasla...org boo ko tuh bab ko tu ntah pe2..bkn nk ngata tp ni buat pngjran la..so ko dah kne boo ko kne pandai la blk amek hati diorang..tu la mc yg sbnr..so dah jd camni ssh dah org nk bg jwtn tu kan. walaupun ko taknak..

ni aku tulis klu2 mc tu ader msk group ni kan..hehe



r A j
Total posts: 72
Member since: March 2007

mc patut memperkenalkan juri yag hadir pada malam itu..kesian so'od jauh2x de dtg tp x dak org appreciate die..kepada MC..ingat..org tua mengatakan..rambut sama hitam..tapi hati lain..belajarlah dari kesilapan dan jgn jadikan ia sebagai alasan mengapa masalah itu timbul..salahkan diri sendiri dahulu sebelum salahkan org lain..jgn ikut kata hati nanti akan memakan diri..

terima kasih di atas kerjasama yg diberikan..tapi van utk angkat barang x dak..en jam bertanya ttg hal van dan saya harap..pihak yg berjanji akan mengotakan kata-katanya dan BERFIKIR SECARA RASIONAL dalam membuat keputusan dan tindakan..

JANGAN BERTINDAK LEPAS TANGAN DAN SAMBIL LEWA..



mohd izwan
Total posts: 87
Member since: March 2006

amp tu berat...
amp itu mmg berat... huhuhu

terima kasih kepada saudara raj yg membangkitkan isu van



payne
Total posts: 95
Member since: March 2005

rmaia ahli2 tempayan yg turun membantu mlm tu.kerja dpt diselesaikan dgn cepat..
thanks pd semua.

2 comments:

Anonymous said on February 18, 2009 at 6:51 AM  

pehhh..kenangan angkat AMP besar dan berat tuh mmg aku x bleh lupa!!

pekerja wayang said on February 18, 2009 at 7:58 AM  

hahaha...memang berat...buasir aku bai...hahah tahun ni kene cari van la...aduyai..

Post a Comment

tulis la apa-apa pun..